półpasiec

Witam Państwa na naszym nowym Forum Stowarzyszenia. Udostępniamy Państwu możliwość wymiany doświadczeń i wiedzy na temat naszej choroby oraz jej leczenia. Możemy również rozmawiać na inne ważne dla nas tematy.
Zapraszam do dyskusji.
Pozdrawiam,
Roman Sadżuga

półpasiec

Postprzez grazia » Śr lip 23, 2014 8:48 pm

Już drugi raz w ciągu dwóch miesięcy przechodzę półpasiec. Czy to oznaka spadku odporności czy wznowy szpiczaka ?
grazia
 
Posty: 19
Dołączył(a): Pn sty 17, 2011 4:28 pm

Re: półpasiec

Postprzez ewah » Pt sie 29, 2014 4:18 pm

W naszym przypadku to chyba normalne ja w okresie ostatnich trzech lat miałam 4 razy nawroty.
ewah
 
Posty: 130
Dołączył(a): Pn lip 31, 2006 10:16 am
Lokalizacja: Olsztyn

Re: półpasiec

Postprzez grazia » Cz lis 06, 2014 8:17 am

Jeszcze jedno pytanie. Półpasiec minął, a pojawiły się czerwone, drobne krostki na tułowiu i rękach, które bardzo swędzą (można oszaleć). Męczę się z tą wysypką już dwa miesiące. Byłam na konsultacji u lekarza dermatologa, lekarza pierwszego kontaktu i nic. Żadnej pomocy, nikt nie wie, co to jest (alergię wykluczyli). Może ktoś z Was miał podobny przypadek ?
grazia
 
Posty: 19
Dołączył(a): Pn sty 17, 2011 4:28 pm

Re: półpasiec

Postprzez anna520 » Cz lis 06, 2014 9:48 pm

Witaj!
Jeżeli bierzesz talidomid,to on może być przyczyną wysypki.U mnie pojawiają się pojedyncze krostki,ale baardzo swędzą.Znikają po dwóch-trzech dniach.
anna520
 
Posty: 22
Dołączył(a): Pt wrz 23, 2011 8:29 pm

Re: półpasiec

Postprzez grazia » Cz lis 06, 2014 10:16 pm

Biorę tylko leki przeciwbólowe (oxycontin i sevredol). Wyczytałam na jakiejś stronie www, że przy nowotworach układu krwiotwórczego może występić wysypka. Może to o to chodzi ?
grazia
 
Posty: 19
Dołączył(a): Pn sty 17, 2011 4:28 pm


Powrót do Forum Pacjentów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości