Cierpnięcie kończyn dolnych i górnych

Witam Państwa na naszym nowym Forum Stowarzyszenia. Udostępniamy Państwu możliwość wymiany doświadczeń i wiedzy na temat naszej choroby oraz jej leczenia. Możemy również rozmawiać na inne ważne dla nas tematy.
Zapraszam do dyskusji.
Pozdrawiam,
Roman Sadżuga

Cierpnięcie kończyn dolnych i górnych

Postprzez Janek z Wyspy » Śr kwi 07, 2010 8:49 pm

Witam.Mam 62 lata.
Walczę ze Szpiczakiem piąty rok wraz z wspólchorobą układem krązenia. Z dotychczas z dobrym skutkiem -wyniki sa b.dobre.
Od pewnego cazsu od lutego br. zaczynają mi puchnąć nogi od stóp do kolan i końce palców rąk. Mogą to być skutki uboczne Thalidomidu obecnie Talizeru, lub też skutki układu krążenia.Skutki te mogą powodować obie te przypadłości.
Lekarka Rodzinna przypisała mi lek na odwodnienie z uwagą: do konsultacji z moimi lekarzami prowadzącymi w Klinikach na odwodnienie opuchniętych nóg.Opuchlizna jest raz mniejsza raz większa.Wstaje czy chodzę na ciernących nogach.Czuję to cały dzień.
Proszę wiec mających ten problem o wypowiedź i spostrzeżenia ,uwagi i rady. Dziękuję i Pozdrawiam forumowiczów
Janek z Wyspy
 
Posty: 22
Dołączył(a): Pt lut 12, 2010 10:13 am

Powrót do Forum Pacjentów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

cron